Intrebari frecvente

Cum plasez o comanda?
Poti plasa o comanda daca te autentifici in contul de utilizator Parfumeria.ro utilizând adresa de e-mail si parola aleasa la crearea contului (in cazul in care nu ai un cont deja creat, click pe Contul meu si creeaza-ti un cont introducand adresa ta de e-mail si parola dorita).
Adauga in cosul de cumparaturi produsul/produsele pe care doresti sa il/le achizitionezi. Acceseaza Detalii cos pentru a fi redirectionat in pagina de finalizare a comenzii. Aici poti verifica produsele pe care le ai in cosul de cumparaturi, pretul acestora si cantitatea comandata.
Pentru a se inregistra si livra cu succes comanda ta, este necesar sa completezi, cu mare atentie, formularul din pagina de finalizare a comenzii, respectiv:
- facturarea comenzii se face pe persoana fizica sau persoana juridica;
- numele si prenumele destinatarului;
- un numar de telefon pe care sa poti fi contactat de curier inainte de livrarea coletului;
- adresa exacta de livrare;
- alegerea modalitatii prin care doresti sa fie expediat coletul;
- alegerea modalitatii prin care doresti sa efectuezi plata;
Daca ai urmat toti pasii de mai sus, comanda ta se va plasa cu succes.
Care sunt taxele de livrare?
Valorile afisate includ TVA. Aceasta taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii, astfel incât pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.
Tarife curierat rapid: 15 Lei.
Cum returnez un produs?

Ai cumparat un produs si te-ai razgandit? Il poti returna foarte simplu in termen de 30 de zile calendaristice urmand indicatiile de mai jos si vei primi toti banii inapoi (mai putin cei de livrare).

Inainte de returnarea produsului, este obligatoriu sa anunti telefonic (0741 199 288) sau pe email (info@parfumeria.ro) intentia de a returna un produs/mai multe. Dupa informarea parfumeria.ro. va rugam sa solicitati curierului preluarea coletului. Produsul va fi returnat in aceeasi conditie ca la livrare, nedesigilat, neutilizat si nealterat. In caz contrar el poate fi reexpediat clientului. De asemenea, NU se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

Produsele pot fi returnate fara invocarea vreunui motiv dar trebuie sa fie insotite de copia dupa factura. Restituirea contravalorii produselor returnate se va face in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului, prin ordin de plata, intr-un cont bancar furnizat de client, deschis pe numele emitentului comenzii. Pentru transferul banilor, va rugam sa ne furnizati numele complet, CNP-ul, contul si banca. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.